poniedziałek, 17 lutego 2014

Lampy Cerno/ Cerno Lamps

 Miałam dzisiaj napisać o lampach mogących stanowić alternatywę dla sufitowych... powiedzmy, że nie mamy wyprowadzonego przyłącza nad stolikiem kawowym- i wtedy kupujemy lampę podłogową z długim wysięgnikiem... chciałam to zrobić tak przekrojowo... i szukałam sobie, kiedy trafiłam na stronę Cerno... i nie chcę już pisać o niczym innym;) NIDGY!!!
 Przedstawiam: Valeo:




i Silva Giant:

 I z setek, jeśli nie tysięcy lamp, które w życiu oglądałam te są najpiękniejsze<3 Nie wiem, czy ktoś je do nas sprowadza... znalazłam cenę na Allmodern... to 4 950$ w przypadku pierwszej i 2 160 $ jeżeli chodzi o drugą... Chociaż patrząc na nie- są warte każdego centa z tych kwot!!!
 Z podłogowych piękna jest jeszcze
Forma:
Dwa ostatnie projekty istnieją też w wersji stołowej
Silva
Forma Table:

 A w ofercie firmy są jeszcze nie mniej udane lampy wiszące:
Mica:


czy Levis:

 Cieszy właściwie każdy z projektów, którego bym nie otworzyła... wszystkie zdjęcia http://cernogroup.com...


4 komentarze:

  1. bardzo interesująca forma:))))))))) jest w czym wybierać:))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te na pierwszych zdjęciach przypominają mi żurawie budowlane ;) Mimo swojej wielkości nie przytłaczają wnętrza, a drewno użyte jako materiał lampy ociepla pomieszczenie. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to skojarzenie z żurawiem było jak najbardziej zamierzone:) W tej lampie podoba mi się to, że jest tak uniwersalna. Widzę ją zarówno w bardzo surowym betonowym wnętrzu, jak i domowym, cieplutkim z milionem bibelotów:)

      Usuń
  3. Bardzo dobry pomysł na powiększenie powierzchni. Sama bym tak zrobiła :) My własnie rozważamy zakup mieszkania w Stolicy. Spore przedsięwzięcie, ale na https://remaxcapital.pl/wille-na-sprzedaz-warszawa znalazłam super oferty i chcemy zgłosić się do tego biura nieruchomości po pomoc w poszukiwaniach. Widziałam, ze mają w ofercie też piękne domy.

    OdpowiedzUsuń