wtorek, 9 września 2014

Lampy które musisz mieć w 2014 roku/ Must have 2014- Lamps

 Dzisiaj kontynuuję wątek tegorocznego plebiscytu must have. W poście pod koniec Lipca pokazałam wyróżnione produkty dziecięce- dzisiaj będzie mój fetysz- lampy;)
 Z dużą radością i satysfakcją przyjęłam fakt, że doceniona została Betonówa projektant Natural Born Design- zwłaszcza, że sama na łamach tego bloga zachwycałam się nią już dwukrotnie (tu i tu) ;)
 Dla przypomnienia dzieło Anny Szuflickiej prezentuje się tak <3


Kolejna boska nagrodzona lampa KOLO Pani Jurek powstałe we współpracy z architektem Piotrem Musiałowskim.KOLO to "cylindryczne obiekty świetlne zmieniające natężenie światła pod wpływem dotyku".
KOLO Sand- działające na zasadzie klepsydry- na stronie Projektantki możecie obejrzeć filmik:)

KOLO Magnet

Wyróżniona została kolekcja lamp Lineworks od Kafti

http://czterykaty.pl/czterykaty/5,58140,16263095,Najciekawszy_polski_design__wyroznienia_must_have.html?i=2
Lampa Mesa od Noodi Design


Lampy Eclipse Marysi Jagielskiej

Fotka ściągnięta z fbóka Projektantki, gdzie znalazłam jeszcze kilka bardzo udanych mebelków:) Będę pokazywać systematycznie.
 A z nagrodzonego Must Havem oświetlenia- to by było na tyle. Niewiele... ale i tak cieszą.
 Która najbardziej Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze i ostatnia są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki trzymajcie kciuki - robię swoją pierwszą lampę (z betonowym kloszem) - troszkę podobna do twojego typu Mario :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale nie są to lampy w moim stylu, ale rozumiem, że mogą się podobać. Ja na przykład wolałabym coś bardziej stonowanego, albo z kolei krystalicznego. Ale to już tutaj https://www.interblue.pl/ sprawdzę, co mogę kupić. Bo zrobić, na pewno lampy nie zrobię ;p .

    OdpowiedzUsuń