wtorek, 17 grudnia 2013

Dywany w pepitkę

Pamiętacie post o wzorze w Pepitkę (o tu)? Otóż dziś trafiłam na fejsie na link sponsorowany mebli Patt. I chociaż zwykle ich unikam, tym razem coś mnie tknęło- przeznaczenie? Weszlam, a tam moim oczom ukazały się te zjawiskowe dywany:)


 Nie doszukałam się producenta(ktoś coś kojarzy?)- więc nie wiem czy to produkt rodzimy czy zagraniczny. Zdjęcia pojawiają się też wyłącznie na profilu fejsbookowym- na stronie ich nie ma... ale z nielicznych dostępnych informacji wiem, że dywany mogą być szyte pod konkretny wymiar.


Wzór mnie powala, a i sam materiał sprawia wrażenie baardzo miłego w dotyku:)


 Jak Wam się podoba?

Wszystkie zdjęcia: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.393988430733521.1073741891.141569135975453&type=1

2 komentarze:

  1. Różowo-beżowy całkiem fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba, ale przy psach i kotach pewnie mało praktyczny;) U siebie mogłabym mieć najwyżej ten drugi albo ostatni...

      Usuń