wtorek, 6 maja 2014

Na zewnątrz/ Outdoor

 W tegoroczną majówkę pogoda nie dopisała... nie było też klimatu na majówkowego posta. Ale, że w prognozach zapowiadają że będzie lepiej postanowiłam zaprezentować Wam trochę dizajnu ogrodowego. Cudownych rzeczy na tarasy, balkony i do ogródków jest zatrzęsienie, więc spodziewajcie się całej serii postów. Na pierwszy ogień hamaki:)
 Jako pierwszy The Wave belgijskiej firmy Royal Botania specjalizującej się w luksusowych meblach ogrodowych.


 Również z Royal Botania leżaki E-Z- w hamakowym klimacie:



 W podobnym duchu- hamako- huśtawka Georga Bechtera:



  Na uwagę zasługuje również seria hamako-leżaków Seora; proj. Anthony Logotheist:



  Na zakończenie hamaki Trinity- w dwóch konceptach Eternity- z zadaszeniem:

 I zdecydownie bardziej udany od strony wizualnej Infinity:


 Chciałam Wam jeszcze pokazać podwieszone siedzisko- leżyska(?) w formie bardziej przypominającej kokon... albo gniazdo- bo znalazłam tego dużo... ale to już może w następnym poście:)

4 komentarze:

  1. Ty to mnie zawsze umiesz zaskoczyć :) Bardzo nietypowe, designerskie, ale ja chyba wolę leżak pod palmą rozwieszony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej scenerii jak na tych fotach, to ja mogę leżeć nawet na gołej plaży bez ręcznika ;P Ale swoją drogą rozwiązania fajne:)

      Usuń
  2. Hej, to niesprawiedliwe, też takie chcę! ;) Ten Georga Bechtera boski, ale chyba nie dotrzymałby kroku mojemu nietkniętemu designem balkonowi ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj wybrałabym tu coś na swój balkon wybrała z przystojnością,
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń