poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pod choinkę od polskich producentów i projektantów/ Christmas gift from Poland

 Wiem, że już bardzo późno i nawet jeżeli podchwycicie któryś z moich pomysłów, pod choinkę możecie już nie zdążyć... ale zawsze znajdzie się jakiś pretekst by sprawić prezent Maluchom;) Zacznę od domków dla lalek, bo coraz więcej powstaje ostatnio brył nowoczesnych i z ciekawym wyposażeniem. Wielokrotnie na łamach tego bloga podkreślałam jak ważne jest wyrabianie poczucia estetyki od najmłodszych lat i Miniio bardzo ładnie mi się tu wpisuje.
 Projektanci czerpią inspiracje z najlepszych "dorosłych" projektów. W ofercie znajdziecie trzy wyposażone domki. Domek parterowy i dwa dwukondygnacyjne- jeden z nich o charakterze sezonowym- zimowym z kominkiem i głową łosia <3

                           
  Ceny domków od 599,- pln do 1299,- pln. Niezależnie od domku można zakupić samo wyposażenie. Więc jeżeli np. sami macie zmysł majsterkowicza i np. jesteście w stanie podążając za mikrokosmosem stworzyć takie cudo z regału IKEI <3 ....

  
Jeżeli nie macie zmysłu majsterkowicza... i jak ja jesteście w stanie zaciąć się do kości krojąc bułkę...;) a szukacie wariantu ekonomicznego obczajcie tekturowe domki ze sklepu trzymyszy. Różowy lub żółty domek za 93,- pln! Projekty Faridy i Krzyśka Dubiela to spełnienie dziecięcych marzeń. Oprócz domków znajdziecie tu samoloty, wozy strażackie, AGD i cudowne tekturowe klocki. Zajrzyjcie koniecznie do sklepu i na fbówkowy profil:)



 Mając już domek możecie sobie go "dizajnersko" wyposażyć w np. Miniio właśnie.






 Wszystkie zdjęcia pochodzą z fbókowego profilu Miniio.
 Cudowne wyposażenie domków dla lalek możecie znaleźć u Lady Fanaberii, część miniaturowych cudeniek możecie kupić w Jej kramiku na Etsy, ale jeżeli coś na blogu szczególnie przypadnie Wam do gustu można zamawiać bezpośrednio!
 Ja osobiście jestem oczarowana miniaturowym wyposażeniem kuchni<3




 A lodówka SMEG jeżeli to w ogóle możliwe nawet bardziej podoba mi się w miniaturze niż w oryginale;)

Cudne akcesoria do kupienia również w Boomini- sam domek pokazywałam Wam już przy okazji tegorocznego Must Have.



 A kiedy Wasze lalki... tzn.ekhm Waszych dzieci mieszkają już bardzo "posh" możecie je jeszcze ubrać w najmodniejsze ciuchy w Lilyshop.




 A skoro już jesteśmy przy strojach dla lalek... muszę wspomnieć o Lalance. Rewelacyjny pomysł na tradycyjne "szmaciane" lale w sukienkach, które można też dostać w wersji pełnowymiarowej dla Dziewczynek... oj coś chyba niegramatycznie mi to wyszło- dla wyjaśnienia zdjęcia(jak zwykle z fejsa;)

 Na zakończenie prezent bardziej neutralny płciowo- obawiam się, że jak znalazł na tegoroczną zimę... "We never give up!"- sanki Szymona Hanczara.

 Generalnie o ile zawsze tryskam pomysłami na prezenty dla Dziewczynek(nie oszukujmy się, niektóre z nas nigdy nie dorastają) z Chłopcami co roku ten sam problem- a do obdarowania 5-ciu w wieku od 7-11 lat... Ktoś coś podpowie?:)


5 komentarzy:

  1. niesamowite te mebelki aż trudno uwierzyć że to wyposażenie domku dla lalek :)
    ściskam i pozdrawiam świątecznie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalankę mamy (w tym miesiącu pokazałam sesję z córeczką - http://conchitahome.blogspot.com/2014/12/lalanka-czar-dziecinstwa.html.O mebelka i ubrankach dla lalki marzymy. Może na urodziny :) Pozdrawiam Marysiu i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obudziłaś we mnie małą dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama bym się pobawiła, marzy mi się jeszcze córeczka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Marysiu! Wiedziałam, że w końcu i do Ciebie trafię, choć sporo czasu już minęło od See Bloggers. Miło było Cię poznać, mam nadzieję, że spotkamy się w lipcu. Co do prezentów dla dziewczynek... Właśnie dlatego uważam, że lalki Barbie nie są takie złe. Te domki są cudowne (mimo wszystko najbardziej podoba mi się ten zrobiony z komody Ikei, pewnie ze względu na wkład własny), mebelki jeszcze lepsze! Kusi mnie żeby zmajstrować coś samemu, ale nie bardzo mam po co. Sama miałam mebelki robione przez mamę i dziadka, domek też zrobiony przez mamę i stolarza, więc jeśli będę miała córkę to mam nadzieję, że stworzę Jej coś równie wspaniałego i niepowtarzalnego.

    OdpowiedzUsuń